torsdag 14 oktober 2010

Jag är inte ensam! =)


Precis när jag bestämt mig för att inventera och endast sticka ur min hög med existerande garn får jag ett av veckans mail från Crochet Me. Ett mail om att ta tag i högen med strö-garner och inspiration med fina accessoarer! Tänkte passa på att ge er tips på olika stick och virk sajter och affärer. Här är några jag brukar gå in på:

Garnverket
Hantverkargatan, Stockholm
garnverket.se

crochetme.com
forum, gratis mönster och köpemönster.

knittingdaily.com
forum, gratis mönster och köpemönster.

Garnstudio.se
Gratis mönster

knitrowan.com
Både shop och gratis mönster. Bra inspiration.

Ljungqvistsgarn
Odenplan
Ljungqvistsgarn.se

http://www.laines-plassard.com/new/
Fransk sida. De har en del av detta på garnverket. Bra för inspiration.

Glad stick och virkning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar