lördag 10 december 2011

Pysseljakt! =)


Var sugen på pyssel i veckan och hittade inget i pyssellådan som gav inspiration. Har ju mest varit på det stickande spåret de senaste månaderna, om man säger så. =)

Pysselsuget började med att jag köpte tidningen till höger på bilden: Underbara idéer. Trodde att jag skulle bli lite trött av massa idéer som sprutade mot mig när jag öppnade tidningen, men blev positivt överraskad och fick massa inspiration! Därmed besök till panduro och även den nyöppnade slöjdaffären i stan - slöjddetaljer på mästersamuelsgatan.

Gick lite fel på vägen och hamnade på urban outfitters, där jag, till min förvåning, hittade postern med kassetter. Självklart var jag tvungen att köpa den direkt. =)

Härlig med nytt pyssel! Nu är det bara att börja pyssla! =)

Pyssla på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar