onsdag 20 april 2011

Inspiration


I present fick jag dessa härliga böcker med massor av inspiration och bra tips när man ska sticka/virka/pyssla, eller varför inte sy en hatt! Jag kanske ska ta och läsa "Stora boken om hantverk" för att våga närma mig symaskinen som står i ett hörn. Det kanske finns nåt idiotsäkert projekt där som jag kan börja med, så att resultatet blir fantastiskt - helt plötsligt kanske jag blir syfreak!
Ja, vi får väl se. Så länge håller jag till godo med mina härliga stickprojekt! Har några på gång faktiskt, men kan inget visa innan gåvor har blivit givna och gåvan har provats. Har även inhandlat härligt garn i veckan. Det kommer ut här såsmåningom!
Ska även prova den lilla manicken längst ner på bilden för att göra armband som på den goda tiden. =)

God stickning och hanverkning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar