lördag 28 juli 2012

Smycken!

Det bästa med pärlpyssel är att det går fort att få till nya örhängen, armband och halsband. Jag upptäckte idag att jag hade massa fina pärlor och länkar kvar att bara göra saker av. Mycket av det jag gjorde smycken av idag köpte jag för 2-3 pr sedan när en pärlbutik i stan slog igen. Resultatet blev detta:

Halsbanden "Believe" kommer jag nog använda mest frekvent. De funkar till vardags och fest. Halsbanden längst till höger kommer ses på de bröllop jag ska på i höst. Armbanden också förmodligen. =) Örhängena, ja de får hänga med lite var stans! Känner mig nöjd med dagens pysselskörd. Tänker man bara på prisskillnaden, om jag skulle köpt liknande i affär, ja då har jag fått dessa mycket billigt. =)

Vill du köpa egna pärlor länkar o allt för att börja/fortsätta pyssla så finns det bl a här:
Sirlig pärlor
Panduro


Pyssla på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar